16:02
Вітаємо з перемогою!

     За результатами Всеукраїнського учнівського конкурсу наукових есе «Публічне управління в історії української держави», який було проведено кафедрою національної економіки та публічного управління ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» 16 травня 2019 року на відзначення Дня науки учениця 10-А класу Птиця Діана посіла ІІІ місце. Вітаємо з перемогою!

Результати Всеукраїнського учнівського конкурсу наукових есе «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ В ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ» (Київ, КНЕУ, 16 травня 2019 року) вже опубліковані на сайті університету та доступні для перегляду за посиланням:

https://feu.kneu.edu.ua/ua/depts4/mdu/rez_konk_hictory_2019/

Конкурс організовано з метою підтримки розвитку талановитої учнівської молоді, здатної здійснювати дослідження, критичний аналіз та творчий пошук в царині вирішення проблем розбудови української держави. Участь у конкурсі передбачала підготовку есе з загальної проблеми публічного управління в історії української держави під науковим керівництвом вчителя. До участі у конкурсі подано 77 есе, підготовлених учасниками з різних регіонів України, зокрема:

  • Київська область 12 есе;
  • Одеська область – 10 есе;
  • Дніпропетровська область – 9 есе;
  • Житомирська область – 6 есе;
  • Вінницька область – 5 есе;
  • Запорізька область – 5 есе;
  • Рівненська область – 5 есе;
  • Херсонська область – 5 есе;
  • Закарпатська область – 3 есе;
  • Сумська область – 3 есе;
  • Львівська область - 2 есе;
  • Кіровоградська область - 2 есе;
  • Волинська область -1 есе;
  • Донецька область – 1 есе;
  • Миколаївська область – 1 есе;
  • Рівненська область - 1 есе;
  • Черкаська область – 1 есе;
  • Чернівецька область – 1 есе.

Серед проблем, досліджених учасниками Конкурсу, найбільш популярними стали:

  • «Чому після всіх перемог козацтва у національно-визвольній війні 1648-1654 років не була побудована суверенна українська держава?» 25 есе;
  • «Якою є роль української церкви у формуванні української держави. Які переваги створює отримання Томосу про автокефалію Української православної церкви?»15 есе;
  • «Публічне управління в українській державі» - 15 есе;
  • «Який організаційний досвід УПА, що дістала назву "Армія без держави" доцільно використати сьогодні для побудови української держави та української армії» 3 есе;
  • інші теми – 19 есе.

Перевірка поданих на Конкурс есе здійснена Конкурсною комісією ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» у складі:

  • Голова комісії - Радіонова І.Ф. – д.е.н., професор кафедри національної економіки та публічного управління.
  • Заст. голови комісії - Тищенко О.П.  – д.е.н., професор кафедри національної економіки та публічного управління.
  • Куценко Т.Ф. – к.е.н., доцент кафедри національної економіки та публічного управління.
  • Костенок Я.О. – к.е.н., доцент кафедри національної економіки та публічного управління.

Результатами конкурсного оцінювання есе показало, що більшість учасників виконали достатньо ґрунтовні дослідження та у цікавий і оригінальний спосіб презентували їх у своїх есе. Загальні результати оцінювання есе є наступними:

  • 10 учасників Конкурсу отримали оцінку в діапазоні 90-100 балів з максимальних 100;
  • 20 учасників Конкурсу отримали оцінку в діапазоні 80-85 балів з максимальних 100;
  • 25 учасників Конкурсу отримали оцінку в діапазоні 70-75 балів з максимальних 100;
  • 15 учасників Конкурсу отримали оцінку в діапазоні 60-65 балів з максимальних 100;
  • 10 робіт учасників Конкурсу отримали оцінку нижче 60 балів з максимальних 100.

Переможні місця у Конкурсі з рекомендацією до опублічкування есе у Електронному науковому виданні "Молодіжний Економічний Дайджест" посіли:

І місце

САРЄВА Ольга Григорівна – учениця 11–Б класу Вилківський навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - ліцей Кілійської районної ради Одеської області»(Одеська область, м. Вилкове).

Есе на тему «Який організаційний досвід  Української повстанської армії (УПА), що дістала назву «Армія без держави», доцільно використати сьогодні для розбудови української держави та української армії?»

Науковий керівник: Зябкіна Катерина Юр'ївна.

ІІ місце

БОНДАР Олександр Вікторович – учень 9-в класу Гімназії № 267 Дарницького району м. Києва.

Есе на тему «Чому після всіх перемог козацтва у національно-визвольній війні 1648-1654 років не була побудована суверенна українська держава?»

Науковий керівник: Свирида Людмила Василівна.

ІІІ місце

БАРЩУК Вікторія Романівна – учениця 9-М класу Комунального закладу «Подільський науково-технічний ліцей для обдарованої молоді» (м. Вінниця).

Есе на тему «Роль Грушевського у становленні української держави»

Науковий керівник: Чепорнюк Олег Алімович

ПТИЦЯ Діана – учениця Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 47 Херсонської міської ради (м. Херсон).

Есе на тему «Якою є роль української церкви у формуванні української держави. які переваги створює отримання Томосу про автокефалію української православної церкви?»

Науковий керівник: Олійник Ніна Василівна

ПРЕНЬКО Андрій Вікторович - учень 10 класу Новосафронівської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів Новоодеського району Миколаївської області (Миколаївська область, Новоодеський район, село Новосафронівка).

Есе на тему «Чому Україна не виграла Національно-визвольні змагання 1917 – 1921 років?»

Науковий керівник: Коваль Геннадій Павлович

Переглядів: 61 | Друк | Додав: alenad79 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar