12:01
Звіт директора Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 47 Херсонської міської ради про роботу у 2019-2020 н.р.

   Шановні батьки!

Починаючи навчальний рік, керівництвом школи було поставлено до реалізації слідуючі завдання:

  • забезпечити належний рівень якості освітніх послуг здобувачів освіти, їх громадянських та моральних якостей;
  • створювати безпечне освітнє середовище (фізичного, психічного, емоційного здоров’я) та формування здорового способу життя у школярів;
  • створити умови для отримання учнями додаткових освітніх  послуг понад державний стандарт згідно чинного законодавства;
  • продовжити створення комфортних, естетичних умов перебування дітей в класах, кабінетах, майстернях;
  • посилити роботу з підготовки учнів до олімпіад, МАН, конкурсів;
  • проводити систематичну роботу щодо запобігання учнями правопорушень;
  • здійснювати заходи щодо реалізації Концепції Нової Української школи;
  • дотримуватися усіма членами колективу високої культури спілкування, морально-етичних норм, що відповідатимуть очікуванням громадськості і забезпечують довіру батьків;
  • здійснювати цілеспрямовані заходи на підтримку позитивного іміджу навчального закладу;
  • продовжувати удосконалювати матеріально-технічну базу школи;

Хочу зазначити, що на 1 вересня 2019 року було укомплектовано 26 класів із середньою неповністю 31 учень.

         В школі навчається 705 учнів, з яких 8 дітей-сиріт, 7 дітей інвалідів, 42 дітей з  багатодітних сімей, 491 – повна сім’я, 241 – неповна сім’я, 9 – внутрішньо переміщених осіб, 23 – діти учасників АТО,  1 – чорнобилець, СЖО – 1 дитини, батько, який загинув в АТО – 1 дитина.

         В 1-2-х класах в  повному обсязі реалізовано Програму Нової української  школи. Всі наші вчителі початкової школи пройшли відповідні навчання, сертифіковані і якісно працюють в цьому проекті.

Початкова школа

         Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей та  розвиток самостійності, творчості, допитливості, що забезпечують її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві, продовження навчання в основній школі тому протягом навчального року вся робота початкової школи була спрямована на реалізацію  законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Концепції «Нова українська школа», схваленої розпорядженням Кабінету  Міністрів  України від 14 грудня 2016 року № 988-р, «Про затвердження  Державного стандарту початкової освіти», від 23 листопада 2011 року  № 1392 , наказів Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 № 268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти», від   20. 04. 2018  №  407   «Про    затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня», «Про зміни до Державного стандарту початкової освіти», затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 24.07.2019р № 688 ,власного Статуту.

Для забезпечення навчального процесу в 2019-2020 н.р. були використані навчальні плани:

- для 1-2-х класів, розроблені за  Типовою освітньою програмою, затвердженою рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22.02.2018р. (додаток 2), (типова освітня програма, розроблена під керівництвом О.Я. Савченко), зі змінами до Державного стандарту початкової освіти, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 24.07.2019р № 688; 

- для 3 - 4 класів - за  Типовою освітньою програмою, затвердженою наказом МОН України від 20.04.18р. №407 (додаток 1);

- для 1 - 2 класів (учні з тяжкими порушеннями мовлення) -- за Типовими освітніми програмами, затвердженими рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22.02.2018р. (дод.2),(типова освітня програма, розроблена під керівництвом О.Я. Савченко),типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженої Міністерством освіти і науки України від 26.07.2018р.№87;

- для 3- 4 класів (учні з тяжкими порушеннями мовлення) - за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН від 28.01.2014р. №80 (дод. 8).

Навчальні плани зорієнтовані на роботу початкової школи за 5-денним навчальним тижнем.

Зміст навчальних програм реалізується в підручниках, поданих в переліку навчальних програм, підручників та навчальних посібників, рекомендованих Міністерством совіти і науки України для використання в початковій школі.

         Результативність роботи вчителів з обдарованими учнями початкової школи простежується шляхом участі та результативності у інтелектуальних конкурсах різних рівнів. Протягом цього навчального року у конкурсах взяло участь 237 учнів, але результати конкурсів ще не отримали. (в порівнянні з 2018-2019нр кількість учасників збільшилась на 8,7%).

Порівняльний аналіз участі учнів у  конкурсах                                                                            2018 – 2019 н. р.  та  2019 - 2020 н. р

 

2018 – 2019 н. р.

2019-2020 н.р.

 

 

Назва конкурсу

Всього учасників

Відмінно

Добре

Учасник

Всього учасників

Відмінно

Добре

Учасник

1.

«Кенгуру»

93

5

63

25

92

 

 

 

2.

«Колосок»

48

55

29

4

33

20

10

3

3.

«Грінвіч»

10

-

4

6

25

 

 

 

4.

«Бобер»

23

3

19

1

46

23

2

11

8.

«Соняшник»

4

4

-

-

23

 

 

 

9.

«Геліантус»

29

26

-

3

18

 

 

 

Всього учасників:

207

93

115

39

237

 

 

 

 Найбільша кількість учнів, які брали участь у конкурсах - 3А (вч. Завальна С.В.), 3В (вч. Драган О.В.), 2А(вч. Литвинчук Л.Л.), 2Б (вч. Мальченко С.М.). Але робота з обдарованими учнями потребує посиленої уваги.

Багаторічна педагогічна практика підтвердила важливість такого питання, як створення групи продовженого дня. Отже в навчальному закладі працюють 6 груп продовженого дня для учнів 1-4 класів. Для послуг групи: бібліотека, хореографічна зала, навчальні кабінети, ігрова кімната.

Вчителі початкових класів постійно працюють над підвищенням свого фахового рівня і охоче діляться своїм досвідом з педагогами інших навчальних закладів.  Так було підготовлено та проведено показові уроки вчителями Грицаєнко В.Ю. (он-лайн режим, супервізія - 4уроки), Литвинчук Л.Л., Мальченко С.М., Завальна С.В., Антонюк М.С., Еженкова К.А. (он-лайн режим по 1уроку). Багато уваги приділяється самоосвіті. Всі вчителі початкових класів на протязі навчального року брали участь у семінарах, вебінарах, які проводилися в дистанційному форматі, та отримали сертифікати. Також вчителі активно приймали участь у професійних конкурсах («Учитель року» - Хлистова Л.Д., «Перлина натхнення» - Огурцова С.О., Коган М.М., Еженкова К.А., Мальченко С.М.), методичних тижнях, педагогічних радах, які проходили в школі.

Учні початкової школи вже четвертий рік є активними учасниками науково - практичної конференції «Explorer» шкільного  наукового  товариства «Евріка», міського інтелектуального конкурсу «Ерудіт», також цього року вперше наші вихованці взяли участь у підготовці роботи МАН «Відоме - невідоме» (вч. Кучерява С.В., Антонюк М.С.)

Для забезпечення ІКТ у освітньому процесі оновлюється матеріально – технічна база. Практично в кожному класі-кабінеті є інтерактивна дошка (7шт), ноутбуки (10шт), проектори (10шт), сучасні телевізори (9шт); на уроках для групової роботи використовуються планшети (30шт). Поповнюється електрона база для проведення уроків. Учителі створюють презентації та проекти з різних предметів, використовують електроні посібники та програми навчального призначення.

В 2019-2020 навчальному році  збільшилась кількість атестованих кабінетів на 25% (33,3%--58,3% (Завальна С.В., Литвинчук Л.Л., Мальченко С.М., Кучерява С.В., Хлистова Л.Д., Антонюк М.С., Драган О.В.), але роботи в цьому напрямку ще дуже багато.

В закладі багато уваги приділяється основному напрямку роботи початкової школи: набір в 1 клас. Школа постійно співпрацює з дитячими садками № 62, 65, 57, 77,21 які знаходяться поруч.

Мікрорайон школи - 53уч.

Інші  райони міста  - 34 уч.

ДНЗ :

№21 - 11уч.

№57 - 4уч

№62 - 2уч

№65 - 20уч

№77 - 23уч

Інші - 17уч

 Педагогічні колективи школи та дошкільних закладів часто зустрічаються для розв’язання проблем.

Також для  батьків дошкільнят було проведено батьківський всеобуч із залученням практичного психолога та логопеда.

Велика увага приділяється вихованню учнів, розвитку творчого потенціалу. З цією метою в закладі проводяться Дні здоров’я,виставки малюнків і поробок, конкурси, свята, присвячені знаменним датам. Діти відвідують кінотеатри, вистави в драматичному та ляльковому театрах, музеї, кінотеатри, бібліотеки.

Школа ІІ та ІІІ ступені

У 2019/2020 навчальному році освітній процес в базовій школі  був організований відповідно до затверджених в установленому порядку освітньої програми, навчального плану і річного плану роботи школи.

Навчальний план закладу на 2019/2020 навчальний рік було складено на підставі рекомендацій листа Міністерства освіти і науки України “Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2019/2020 навчальний рік”

Предмети інваріантної та варіативної складової робочого навчального плану викладалися за державними програмами, рекомендованими Міністерством освіти і науки України для використання   в  закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році.

Під час перевірки виконання навчальних програм були проведені співбесіди з вчителями, перевірено ведення класних журналів, оформлені підсумкові звіти.

Результати перевірки показали, що виконання навчальних програм в 5-11-х класах у межах часу, відведеного робочим навчальним планом закладу освіти на навчальний рік на вивчення предметів (кількість годин за програмою та фактична кількість використаних годин) практично співпадає, а саме:

  • у 5-11-х класах навчальні програми з усіх предметів виконано в повному обсязі, відхилень від навчальних програм не виявлено;
  • обов’язкова кількість тематичних оцінювань з усіх навчальних предметів, що визначена чинними навчальними програмами, дотримана, тематичне оцінювання рівня навчальних досягнень учнів за формою проведення було: усним, письмовим, різнорівневим тестуванням, практичною роботою відповідно до специфіки навчальних предметів до 12.03.2020 року, а з 13.03.2020 року по 29.05.2020 року відбувалось дистанційне навчання через карантинні заходи на території України (лист МОНУ від 23.03.2020 № 1/9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину».
  • варіативна складова робочого навчального плану закладу освіти на 2019/2020 навчальний рік  в 5-11-х класах виконана частково через запровадження дистанційного навчання.

У відповідності з річним планом, перевіркою адміністрації були охоплені тематичним контролем навчальні предмети: математика, українська мова, історії, трудового навчання; фронтальним контролем: фізична культура, громадянська освіта, образотворчого мистецтва, англійської мови. Результати перевірок узагальнено в наказах з основної діяльності по школі.

Відповідно до спеціалізації школи,  визначеної  статутом,  враховуючи інтереси і побажання батьків та  учнів в 5А, 6А,8А  класах організоване поглиблене вивчення фізичної культури (за напрямом футболу), метою якого є збереження і зміцнення здоров’я, розвиток основних фізичних якостей та рухових здібностей.

       У 10-А класі дотримуючись принципу наступності  введено, а в 11-А класі продовжено навчання за філологічним напрямом (профіль української філології). Його мета полягає у формуванні інтелектуально розвиненої, морально досконалої, національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, яка вільно володіє виражальними засобами сучасної української літературної мови, її стилями, жанрами в усіх видах мовленнєвої діяльності, відзначається готовністю для подальшого професійно-орієнтованого навчання, спроможна самостійно визначати цілі самонавчання, самовиховання, саморозвитку та дієво  їх реалізовувати.

Методична робота

У 2019/2020 навчальному році методична робота в закладі здійснювалася  з метою реалізації основних положень розпорядчих документів та комплексних програм розвитку освіти Міністерства освіти і науки України, підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу, вдосконалення педагогічної майстерності вчителя.

Згідно з річним планом роботи закладу  у 2019/2020 навчальному році  педагогічний колектив  завершував працювати над єдиною методичною проблемою «Компетентнісний підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору». Основною метою  методичної роботи на 2019/2020 навчальний рік було: удосконалення професійної компетентності кожного вчителя, підвищення науково-теоретичного й загально культурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності, розвиток їх творчої ініціативи, формування в них готовності до самовдосконалення, самоосвіти, саморозвитку в умовах сучасного єдиного освітнього простору закладу загальної середньої освіти.

 Протягом року методичну роботу було спрямовано на виконання таких завдань:

    1. формування професійної компетенції вчителя, її сутності, структури, змісту;
    2. Виховання патріота, громадянина України
    3. формування інтелектуально-пізнавальних здібностей учнів;
    4. розвиток творчої активності кожного суб'єкта навчання
    5. Підтримка соціального партнерства з усіма суб'єктами моделі.
    6. Моніторинг результатів зовнішнього навчальних досягнень учнів; посилення роботи з організації якісної підготовки до участі у зовнішньому незалежному тестуванні.
    7. розвиток практично-дослідницьких навичок учнів, забезпечення й стимулювання саморозвитку і самоактуалізації особистості через роботу з обдарованими та талановитими  учнями із залученням їх до роботи в МАН.
    8. Сприяння  переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізуються;
    9. Системне  впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій,  які забезпечують особистісно орієнтований підхід до учнів:
  • технології інтерактивного навчання;
  • технології проектів;
  • технології критичного мислення;
  • ігрових технологій;
  • інформаційних технологій;
  • технології диференційованого навчання;

Кожен учитель працював над обраною власною науково-методичною проблемою. Методична робота в школі здійснювалась згідно плану роботи школи через колективну, групову, індивідуальну форми роботи. Для вивчення проблеми школи та області протягом навчального року розглянуті такі питання на педагогічних радах: «Сучасний урок: проблеми, пошуки, знахідки, перспективи. Як зробити його джерелом якісної і натхненної праці учнів, школою самостійності і творчості», «Інтегроване навчання як освітній пазл Нової української школи». Крім цього на семінарах, методичних панорамах, семінарах – «Міжпредметна інтеграція як процес становлення цілісності освітнього процесу», «Е-навчання в контексті сучасної педагогічної науки», «Використання технічних засобів навчання в освітньо-виховному процесі», «Формування культури користувача Інтернет ресурсами», «Новації в освіті: інституційна форма здобуття загальної середньої освіти», «Новації в освіті: Дуальна  освіти  в Україні», «Використання елементів дистанційної освіти в закладі».

Відповідно до річного плану роботи закладу вивчався стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з української мови, математики, фізичної культури, природознавства, історії, трудового навчання, громадянської освіти, захисту Вітчизни, образотворчого мистецтва, англійської мови, хімії, географії. Були видані накази по школі про рівень знань учнів з цих предметів.

Проте, у зв’язки з карантинними обмеженнями не були проведені заплановані заходи щодо вивчення стану викладання наступних предметів - біологія, музичне мистецтво, фізика. Дані питання для вивчення будуть перенесені на наступний навчальний рік.

Атестація педагогічних працівників

Запорукою ефективності навчально-виховного процесу було і залишається підвищення професійного рівня педагогів.

У 2019/2020 навчальному році у школі  працювало 51 педагогічний працівник.  2 учителя мають  звання «Вчитель–методист», 1 - «Старший вчитель», 13 учителів мають вищу кваліфікаційну категорію, 14 - першу кваліфікаційну категорію, 11 - другу кваліфікаційну категорію, 13 – мають кваліфікацію «Спеціаліст».

Атестація педагогічних працівників у 2019/2020 навчальному році проводилась згідно  «Типового положення про атестацію педагогічних працівників України», затвердженого наказом МОН України № 930 від 06.10. 2010 року, та наказу Міністерства освіти і науки молоді та спорту України від 20.12.2011 р. за № 1473 «Про затвердження змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», плану роботи атестаційної комісії закладу.

Станом на кінець року в школі працює 50 вчителів, з них мають кваліфікаційну категорію

  • Спеціаліст – 11 вчителів
  • Спеціаліст ІІ категорії – 11 вчителів
  • Спеціаліст І категорії – 14 вчителів
  • Спеціаліст вищої категорії – 14 вчителів
  • Мають пед.звання – 3 вчителів

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Протягом 2019/2020 навчального року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» пройшли навчання 10 педагогічних працівників.

Специфіку діяльності закладу визначають такі освітні технології:

  • інтерактивна система навчання;
  • проектна система навчання;
  • інформаційно – комунікаційна система навчання;
  • ігрові технології;
  • підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи шкільних методичних об’єднань учителів-предметників.

Адміністрація і педагогічний колектив значну увагу приділяв підвищенню науково – методичного рівня шляхом участі у професійних конкурсах, конференціях, семінарах, виставках.

З метою виявлення і підтримки творчого потенціалу педагогів, підвищення їх професійної компетентності, популяризації кращих педагогічних здобутків і професійної майстерності вчителі закладу брали участь у всеукраїнському конкурсі «Учитель року-2019» за номінаціями «Початкова школа»,  Хлистова Л.Д. отримала диплом лауреата.

Протягом року проводилася певна робота щодо поширення досвіду роботи вчителів школи, оприлюднення результатів професійної діяльності педагогів закладу шляхом друку матеріалів у фахових виданнях, розміщення електронних публікацій на освітніх сайтах.

Робота з обдарованою молоддю

Головним показником якості діяльності педагогічного колективу є досягнення учнів. Протягом навчального року в школі проводилася робота із залучення учнів до науково-дослідницької діяльності та участі у різних етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, турнірів, змагань конкурсів.

Учні школи постійно беруть участь у різноманітних конкурсах, турнірах, олімпіадах, конференціях районного, міського, обласного та Всеукраїнського рівнів.

Роботи учениць 11-А класу Птиці Д., Нечмілової Ілони у відділенні «історія», секція «історичне краєзнавство», перемогли в І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН  і була направлена на ІІ етап конкурсу, де робота Птиці Діани посіла ІІІ призове місце (вчитель Журбіна І.С.).

У 2019/2020 н.р. у  ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів учні  закладу  посіли 2 призових місць: ІІ та ІІІ  місце з історії – Птиця Д, Ланчук В. 11-А клас, (вчитель Журбіна І.С.).

Учениця 5-Б класу Деменська Анастасія (вчитель Астрашевська Т.Л.)   посіла ІІ місце у ІІІ (районному) етапі Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської творчості імені Т.Г.Шевченка, а учениці 7-Б класу Кутанова Ксенія посіла ІІ місе у ІІ етапі (вчитель Захарченко Я.Г.), а учениця 6-Б класу Олійник Юлія посіла ІІІ місце у ІІ етапі конкурсу (вчитель Кличановська В.В). 

Учні та педагоги школи школи взяли участь (більше 420 участей) у більш ніж 35 різноманітних конкурсах міського, обласного, всеукраїнського та Міжнародного рівнях.

У 2019/2020 н.р. у Міжнародній грі зі світової (української і зарубіжної) літератури «Sunflower» брали участь  10 учнів, у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч» - 52 учня, Х Міжнародній природничій грі «Геліантус»  29 учнів, Всеукраїнському та Міжнародному математичному  конкурсі «Кенгуру» брали участь 121 учень, Всеукраїнський конкурс з фізики «Левеня» 23 учня, Всеукраїнській українознавчий грі «Соняшник» 23 учнів, Міжнародному  конкурсі  з інформатики «Бобер» 62 учнів, інтерактивному природничому конкурсі «Колосок» - 46 учнів, Ман-юніор (біологія) – 10 учнів, Міжнародний конкурс з історії «Лелека» - 12 учнів, міська інтелектуальна гра «Ерудіт – молодша ліга» - 6 учнів, Природничий конкурс «Колосок» - 12 учнів та інші. Деякі з цих конкурсів будуть проведені заочно 22-25 травня, на результати інших конкурсів ще очікуємо.

Крім цього, учні брали участь у різноманітних конкурсах заочних: Обласний заочний конкурс «Підтримуємо Грету», обласний фестиваль «Поетичний камертон Ліни Костенко: патріотичні лейтмотиви», обласний заочний конкурс «Дослідники довкілля», «Відоме невідоме», «Радянське минуле: переосмислення історії», обласний літературно-творчій конкурс «Пам’ять серця» (учень 9-Б класу Третьяков Віталій посів ІІІ місце), міський етап Всеукраїнського заочного конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україна» (учень 10-А класу Мартинець Володимир посів ІІІ місце, вчитель Данилець О.В.), Всеукраїнський конкурс «Есе»: «ТЕЛЕБАЧЕННЯ МАЙБУТНЬОГО», де робота учениці 11-А класу Птиці Діани увійшла в топ-5 кращих робіт та буде приймати участь у фіналі конкурсу (вчитель Кличановська В.В.), районний конкурс «Козацькими стежинами» - 2 місце, міський етап конкурсу «Батьківщина моя - Україна» - 2 місце, районний етап конкурсу «Знавці міста Херсона» - 1 місце, районний етап гри «Брейн-ринг» з правознавства – 2 місце. (вчитель Журбіна І.С.)

Вчителі також взяли участь у щорічному конкурсі сценарії та методичних наробок «Перлина натхнення» (Козакова В.В, Огурцова С.О., Єженкова К.А., Науменко С.В., Кличановська В.В), на результати якого очікуємо. Крім цього, вчитель фізичної культури Єженкова К.А долучилась до спортивного руху JouniorZ під керівництвом Олександра Педана та розробила комплекс вправ для профілактики плоскостопості в домашніх умовах. Разом з вчителем учениця 3-Б класу Коліснеченко Віра, прийняла участь у челенджі від JouniorZ та виграла wowbox. Наразі подарунок на шляху до своєї господарки. Крім цього, Учні 2-Б зі своїм вчителем залюбки прийняли участь у спортивному челенжді (за підтримки ФК «Шахтар», Фонду Ріната Ахметова та команди Дія).

З метою виявлення і підтримки обдарованих дітей, залучення інтелектуально й творчо обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької та експериментальної роботи, формування активної громадянської позиції учнів, виховання в них самостійності, наполегливості, вміння формувати й обстоювати власну думку в школі продовжує роботу шкільне наукове товариство «Евріка». На традиційну квітневу конференцію учні разом зі своїми керівниками готували майже 20 робіт. У наступному навчальному році у них буде можливість продемонструвати свої пошукові знахідки.

Виховна робота

Загалом протягом року школа прийняла участь у 51 конкурсах з виховної роботи різних напрямів.

Із них:

20 -  спортивних змаганнях

17 – художньо – естетичного напряму: малювання, декоративно- прикладне мистецтво, вокал, хореографія, фото, декламування віршів;

5– Краєзнавчого напряму;

4 – екологічного напряму

3 – патріотичного напряму

2- конкурси учнівського самоврядування.

Із загальних перемог маємо результат:

І місця – 17  конкурсів

ІІ – 9 конкурсів

ІІІ місця –  11 конкурсів

Участь та результативність спортивних класів:

Команда 6-А класу завоювала І місце у відкритому чемпіонаті «Кубок Криму та Херсонщини», а 17 листопада посіла почесне І місце в осінньому кубку області. Також 27 грудня 2019 року, взявши участь у змаганнях за кубок Олександра Головко, посіла ІІІ місце.

         А команда юнаків 2005 – 2006 р.н. ( 8-А клас) брала участь у багатьох футбольних та футзальних змаганнях. Серед знакових:

 «Чемпіонат Херсонської області з футболу»-І місце;

«Чемпіонат Херсонської області з футзалу» - І місце;

Турнір з футболу до визволення м. Миколаєва від німецько – фашитських загарбників – ІІ місце;

Перше коло Чемпіонату України з футболу – ІІ місце.

         Ще не хизується гучними перемогами команда 5-А класу, але вже в січні місяці 2020 року  спортсмени відправляються на Всеукраїнський турнір з футболу до м. Маріуполь.

          За рік проведено:

 - екскурсія містом Херсон  на тему «Визволення Херсонщини»;

- День здоров′я – 2 шт.(Чумацька криниця – учні початкової ланки та Зелені хутори Таврії – учні старшої школи)

- екскурсії до планітарію 1-4 класи – 1 раз;

- екскурсія до драмтеатру – 2

- відвідання лялькового театру 1-4 кл. – 2 р.

- ККЗ «Ювілейний» - 3 рази

- екскурсія до Херсонського адміністративного суду учні 9- А класу- 2 раз

- 19 профорієнтаційних екскурсії  до  навчальних закладів Херсонщини, а також «ПриватБанк» - 1 раз, Херсонський міжшкільний виробничий комбінат – 2 рази,

Організовано у школі:

9 виставок художнього напряму

4 виставок декоративно-прикладного мистецтва

19 тематичних тижні

 5-х міських благодійних акціях  «Збір канцелярії та продовольчих продуктів, засобів особистої гігієни» для дітей інтернатів з особливими потребами (ГО «ЮА.Громада») та благодійний ярмарок для привітання дітей з особливими потребами до Новорічних свят ( зароблено і передано 700 грн, передали продовольчий кошик для дітей сиріт Чаплинського районуртем Кириченко) співпраця з службою Червоного Хресту, співпраця із волонтерською організацією «Маскувальна сітка» - передали понад 40 кг пластикових кришечок для виготовлення протезів учасника АТО;

1 ярмарок

5 майстер класів

4 зустрічей із шкільним поліцейським

1 зустріч із представником реабілітаційного центру «Профілактика наркоманії, тютюнокуріння, алкоголізму»

2 зустрічі із представниками Червоного Хреста;

5 екскурсій шкільним музеєм

Постійно співпрацюємо з громадськими організаціями та державними установами.

Результативність роботи учнівського самоврядування:

  • участь у проєкті «Правова освіта молоді»
  • участь у тижні – проєкті «Еко –Я» (ІІІ місце)
  • відвідування клубів «Дивосвіт» та «Феміда», комісія журналістики
  • організація шкільних заходів
  • щрганізація благодійних заходів
  • контроль зовнішнього вигляду здобувачів освіти
  • перевірка стану підручників
  • організація майстер- класів
  • досвід у проведені уроків
  • щрганізація сортування сміття.

Протягом навчального періоду є позитивна динаміка  виховної роботи, як розвиток іміджу школи на місцевому рівні. Адже поставивши за мету підвищити  результативність участі у міських конкурсах завдяки розширенню кількості учасників та обов′язковою участю у максимальній кількості номінацій конкурсу маємо перемоги у обласних етапах.

Вдалось втримати та розширити роботу учнівського самоврядування, виходячи на місцевий рівень.

Соціально-психологічна служба

Протягом  2019-2020 навчального року соціальним педагогом було  опрацьовано та поновлено соціальний паспорт школи: кількість дітей в школі складає 705 чоловік (8 дітей-сиріт, 7 дітей інвалідів, 42 - багатодітних, 491 – повна сім’я, 214 – неповна сім’я, 9 – внутрішньопереміщених осіб, 23 – діти учасників АТО,     1 – чорнобилець, СЖО – 1 дитина, батько, який загинув в АТО – 1 дитина ).

         Щодо профілактики правопорушень, правового виховання дітей соціальним педагогом за участю  представників  служби у справах дітей, кримінальної міліції, представників громадських організацій  були проведені наступні лекції, профілактичні майстер-класи.

За цей період було проведено 125 консультацій з дітьми та 35 з батьками/опікунами, основні проблеми:

  • порушення дисципліни на уроці та перервах;
  • пропуски уроків без поважних причин;
  • бесіди з приводу бійок;
  • бесіди з приводу харчування сиріт під опікою;

         Складено 15 актів житлово-побутових умов дітей «групи ризику» та з асоціальних сімей, дітей, які прибули до школи.  Було відвідано вдома 15 учнів.

         Всього за рік було проведено 2 Координаційних рад профілактики. На Координаційних радах були присутні  адміністрація школи, батьківський комітет, вчителі закладу;

         Учнів неохоплених навчанням на початок  та кінець року не виявлено.

         Ведеться постійний облік дітей пільгових категорій, дітей з асоціальних сімей, співпраця з ССД  Суворовського, Корабельного району, КМСН Корабельного району;

         Здійснюється контроль  за харчуванням учнів пільгових категорій та спортивних класів.

         Постійно     проводяться консультації з батьками та учнями які звертаються за допомогою. Проводяться лекції для дітей на цікаві для них теми. Ведеться систематична робота з дітьми, які стоять на внутрішньошкільному обліку. 

    З метою виховання в учнів співчуття, толерантності та зміцнення моралі у суспільстві в навчальному закладі було проведено:

  •  благодійну акцію по збору одягу та продуктів харчування, а також зібрані кошти за марки (1-11 класи)  речі, продукти та кошти були передані  до Організації Червоний Хрест;
  • складено та оновлено 15 актів обстеження матеріально-побутових умов проживання дітей-сиріт, дітей з асоціальних сімей, дітей, що потребують особливої педагогічної уваги, що дало змогу більш детально дослідити психо – емоційний клімат цих родин, надати рекомендації батькам, опікунам щодо виховання дітей, налагодження дружніх стосунків;

Випадків жорстокого поводження у школі не виявлено.

В результаті проведеної роботи діти зміцнили свій моральний рівень, та отримали необхідну консультацію для вирішення проблем.

  Основні заходи щодо збереження здоров'я учнів були спрямовані на формування ціннісного ставлення до власного здоров'я та здорового способу життя шляхом комплексного розв'язання педагогічних, медичних та соціальних завдань з урахуванням індивідуальних особливостей дітей в різні вікові періоди, активізації батьківського колективу щодо проблем виховання дітей та підвищення рівня самоосвіти батьків, формування й розвиток особистості учня - громадянина, здатного до повноцінної успішної діяльності в усіх сферах виробництва, науки, освіти і культури, сприяння вихованню активної життєвої позиції.

В рамках формування знань і навичок щодо організації здорового дозвілля учнів було здійснено такі заходи:

  • створено систему роботи з профілактики тютюнопаління, наркоманії, алкоголізму;
  • створено позитивний соціально - психологічний мікроклімат у школі та класах;
  • моніторингове дослідження моральних якостей учнів;
  • відкриті уроки, години спілкування;
  •   сестра милосердя з спілки «Червоного Хреста»;
  •    шкільний психолог;
  •   соціальний педагог;

         Учнів схильних до вживання наркотичних речовин в нашій школі не виявлено.

Проаналізувавши роботу соціально-психологічної служби за 2019-2020 навчальний рік, можна сказати, що всі заплановані на рік виховні заходи виконані. Значно зросла кількість профілактичних заходів за участю представників ССН Суворовського, Корабельного районів, кримінальної міліції, представників громадських організацій щодо попередження правопорушень серед учнівської молоді. Завдяки цьому зменшилась у порівнянні з іншими роками кількість правопорушень серед учнів.

Продовжено роботу учнівського соціального форум-театру. З метою профілактики ризикованої поведінки підлітків підготовлено виставу «Фатальна зустріч», яку презентовано на батьківських зборах у 8-Б класі. Захід проведено спільно з класним керівником Третьяковою С.О. в інтерактивній формі із залученням шкільного офіцеру поліції.

Прем’єру другої вистави форум-театру з питань попередження булінгу у шкільному середовищі «Моя гідність – моя цінність» у зв’язку з карантином перенесено на наступний навчальний рік.

З метою формування сприятливого психологічного клімату у класних колективах проведено години спілкування у 5-х класах з питань взаємостосунків, у 5-Б класі напередодні Дня учителя проведено заняття з елементами тренінгу «Наші учителя»

Проведено 42 індивідуальні консультації учнів за потребою та за запитом класних керівників. Надано рекомендації щодо попередження виникнення проблем у навчанні та вихованні учнів, збереженні їх життя і здоров’я.

З метою здійснення індивідуального підходу у вихованні проведено поглиблене діагностичне обстеження 12 учнів групи ризику. Надано рекомендації батькам щодо виховання їх дітей з урахуванням особливостей розвитку. З учнями даної категорії проведено 15 індивідуальних корекційних занять з метою модифікації проблемної поведінки, надання психологічної підтримки, запобігання відхилень у розвитку, формування навичок саморегуляції емоційних станів.

У рамках методичної роботи школи проведено 3 заняття «Психологічної абетки», де розглядаються актуальні питання психології навчання і виховання сучасних школярів: «Нейропсихологічні причини шкільної неуспішності»,  «Особливості депресивних розладів у сучасних дітей», «Лінь та її подолання». Тему «Психопатія у дітей» перенесено на наступний навчальний рік.

Протягом року здійснено 57 індивідуальних консультацій для дітей, 14 консультації для педагогічних працівників, 26 – для батьків.

Фінансово-господарська діяльність

         Згідно кошторису на 2020 рік державним бюджетом передбачено:

  • на заробітну плату працівників 7815003 грн;
  • нарахування на заробітну плату 1719301 грн;
  • на харчування дітей 2736173 грн;
  • на оплату енергоносіїв 1092110 грн;
  • капітальні видатки 24314 грн;
  • оплата послуг (вивіз сміття, телефон) 15990 грн;

Господарство Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 47 Херсонської міської ради велике, не нове і вимагає постійного удосконалення. Тому суттєве значення у матеріальному забезпечення школи мають також благодійні внески та реалізація додаткових освітніх послуг, що сприяють задоволенню основних потреб закладу:

-  господарських;

- санітарно-гігієнічних, тощо.

Висловлюю щиру подяку батькам, які з розумінням ставилися до потреб школи та покращували умови навчання й перебування своїх дітей. З 1 вересня по 10 червня благодійних внесків надійшло 188802 грн, які протягом навчального року витрачалися на нагальні потреби закладу (щорічні звіти щодо витрат можна подивитися на шкільному сайті у розділі «Реквізити. Звіти» на головній сторінці).

Станом на 10 червня використано 166048,81 грн, залишок 22753,19 грн.

Плануємо протягом літнього періоду:

  1. Підготувати школу до нового навчального року:
  • зробити поточні ремонти в приміщеннях загального призначення;
  • виконати випробування системи теплопостачання;
  • здійснити перевірку всіх електричних приладів та установок;
  • придбати необхідні ліки для шкільного медичного кабінету.
    1. Виконати приписи Державної служби надзвичайних ситуацій України в Херсонській області, а саме:
  • замінити двері шкільної щитової на сертифіковані протипожежні;
  • укомплектувати ще три пожежні крани-комплекти;
  • перевірити та перезарядити вогнегасники.

3.Здійснити капітальний ремонт майстерні з обробки тканин.

4.Замінити вікно в підсобному приміщенні кабінету хімії та робочі вікна харчоблоку (вікна, які відділяють харчоблок від обідньої зали).

5.Підтримувати в охайному стані шкільне подвір’я та прилеглу територію.

 

Директор школи                                                                                                Тетяна ГАЛКУН

 

Переглядів: 327 | Друк | Додав: alenad79 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar