У розділі матеріалів: 69 Показано матеріалів: 61-69 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 |
Серед соціальних та медичних проблем суспільства туберкульоз посідає особливе місце. Туберкульоз супроводжує людство з часів його появи. Туберкульозом хворіють і продовжують хворіти в усіх країнах світу. Нажаль, не тільки хворіють від нього, але й помирають. |
Перехідний вік починається з бурхливої перебудови організму, появи вторинних статевих ознак і закінчується входженням дитини до світу дорослих. Саме тому його називають «перехідним» . Необхідність цього переходу, набуття нового досвіду як у міжособистісних стосунках, так і в нових соціальних ролях і формах діяльності, прагнення самостійності наштовхуються на неможливість до кінця взяти за це відповідальність на себе. Протиріччя між потребою і прагненням бути дорослим і ставленням до підлітка як до залежної від батьків дитини, яка має певні обов’язки, що не завжди вже відповідають вимогам віку, загострюють ситуацію. Крім того, підліток залишається залежним від батьківської сім’ї, у якій задовольняється переважна більшість його потреб: матеріально-побутових, в емоційному контакті, любові, симпатії; виконується функція соціального контролю, виконується роль консультативної та спрямовуючої інстанції через виховання, прояснення-інформування. |
Выбор профессии – важное и ответственное дело! Выбирая профессию, нужно учитывать в первую очередь интересы ребёнка, его склонности , способности, желания и только потом семейные традиции и интересы! |
В приготовлении уроков некоторые родители практически сразу предоставляют детям полную самостоятельность. Они заявляют первокласснику: "Уроки заданы тебе, а не мне, вот ты и делай!" У ребенка возникает обида на равнодушие родных к таким важным школьным делам и страдает качество выполняемых заданий. Другие мамы и папы оказывают детям чрезмерную опеку. Они ласково спрашивают: "Ну, что нам сегодня задано?" - и раскрывают учебники и тетрадки, готовят учебные принадлежности, читают задание. При этом у детей формируется безответственность, уверенность, что все будет сделано хорошо и без собственных усилий. И первый и второй подход вреден для ребенка. |
1. Взрослые не должны никогда, ни при каких обстоятельствах показывать леворукому ребенку негативное отношение к леворукости. |
Адреса школи
та контактні телефони ... |
Десять порад психолога щодо виховання своєї дитини... |
Звернення адміністрації школи до батьків... |