У розділі матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

    Для підлітків є розповсюдженим той факт, що інколи вони переживають періоди низької самооцінки, шукають підтримки від своїх друзів та менше бажають виправдовувати очікування своїх батьків. Старші підлітки мають потребу ототожнювати себе з якоюсь групою, та бажають незалежності, й вони схильні порівнювати цінності своєї сім'ї та своїх товаришів. У старшому підлітковому віці діти є більш зрілими та готові взаємодіяти зі світом на інтелектуальному рівні. Загалом підлітки відкриті новим ідеям, але їм бракує життєвого досвіду для того, щоб оцінювати себе. Важливо, щоб батьки продовжували відігравати активну роль у контролі використання дітьми Internet.

Психологічна служба | Переглядів: 189 | Додав: alenad79 | Дата: 14.02.2017

    Как вести себя родителям с нервным ребенком

КАК НАДО

Найти причины нервности и попытаться сгладить их.

Пересмотреть стиль отношений в семье и не делить любовь ребенка между близкими.

Не заставлять его любить всех одинаково.

Найти все трещины в своих взаимоотношениях с ребенком.

Не ущемлять его достоинство и самолюбие.

Не управлять ребенком, словно роботом.

Не требовать от малыша невыполнимого.

Поради | Переглядів: 216 | Додав: alenad79 | Дата: 07.02.2017

    У дошкільному віці виникають поки що тільки задатки цього перетворення в учня: бажання вчитися, стати школярем, уміння керувати своєю поведінкою і діяльністю, достатній рівень розумового розвитку й розвитку мови, наявність пізнавальних інтересів і, звичайно, знань і навичок, необхідних для шкільного навчання.

Накопичення цих передумов — непроста справа.

Що ж можна і чого не можна робити до школи?

Поради | Переглядів: 199 | Додав: alenad79 | Дата: 17.01.2017

     Нова канцелярія вже давно куплена і чекає своєї години. Збираючи дитину перший раз в перший клас, хочеться покласти в портфель всі канцелярські багатства. Не поспішайте. Необхідний вміст портфеля вчитель зазвичай озвучує на перших батьківських зборах. А ваше завдання - навчити дитину правильно збирати портфель.

Правило 1дитина повинна самостійно збирати - розбирати портфель. Щоб добре орієнтуватися у власному портфелі, дитина повинна збирати - розбирати його самостійно. Інакше, замість того щоб слухати вчителя, він велику частину уроку шукатиме в портфелі необхідні речі. Навіть якщо в портфелі всього одне відділення (хоча в більшості сучасних ранців їх як мінімум три), дитині буде потрібно не меншого 10-15 хвилин, щоб знайти потрібну річ в незнайомих надрах портфеля. 

Поради | Переглядів: 294 | Додав: alenad79 | Дата: 25.03.2016