МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШКОЛИ НА 2019-2020  НАВЧАЛЬНИЙ РІК

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА «Компетентнісний підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору»

Мета методичної роботи - «Удосконалення професійної компетентності кожного вчителя, підвищення науково-теоретичного й загально культурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності, розвиток їх творчої ініціативи, формування в них готовності до самовдосконалення, самоосвіти, саморозвитку в умовах сучасного єдиного освітнього простору закладу загальної середньої освіти»

Завдання, які стоять перед закладом:

Завдання на 2019-2020 навчальний рік:

  • формування професійної компетенції вчителя, її сутності, структури, змісту;
  • Виховання патріота, громадянина України
  • формування інтелектуально-пізнавальних здібностей учнів;
  • розвиток творчої активності кожного суб'єкта навчання
  • Підтримка соціального партнерства з усіма суб'єктами моделі.
  • Моніторинг результатів зовнішнього навчальних досягнень учнів; посилення роботи з організації якісної підготовки до участі у зовнішньому незалежному тестуванні.
  • розвиток практично-дослідницьких навичок учнів, забезпечення й стимулювання саморозвитку і самоактуалізації особистості через роботу з обдарованими та талановитими учнями із залученням їх до роботи в МАН.
  • Сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізуються;
  • Системне впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій, які забезпечують особистісно орієнтований підхід до учнів:
    • технології інтерактивного навчання;
    • технології проектів;
    • технології критичного мислення;
    • ігрових технологій;
    • інформаційних технологій;
    • технології диференційованого навчання;