У категорії матеріалів: 32 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Сортувати по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Начальник Комсомольського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області підполковник поліції Ященко Сергій Анатолійович старший інспектор поліції Комсомольського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області старший лейтенант поліції Макаров Максим Сергійович тел: 0951793370 |
Освіта - основа інтелектуального, культурного, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства і держави. |
Серед соціальних та медичних проблем суспільства туберкульоз посідає особливе місце. Туберкульоз супроводжує людство з часів його появи. Туберкульозом хворіють і продовжують хворіти в усіх країнах світу. Нажаль, не тільки хворіють від нього, але й помирають. |
Перехідний вік починається з бурхливої перебудови організму, появи вторинних статевих ознак і закінчується входженням дитини до світу дорослих. Саме тому його називають «перехідним» . Необхідність цього переходу, набуття нового досвіду як у міжособистісних стосунках, так і в нових соціальних ролях і формах діяльності, прагнення самостійності наштовхуються на неможливість до кінця взяти за це відповідальність на себе. Протиріччя між потребою і прагненням бути дорослим і ставленням до підлітка як до залежної від батьків дитини, яка має певні обов’язки, що не завжди вже відповідають вимогам віку, загострюють ситуацію. Крім того, підліток залишається залежним від батьківської сім’ї, у якій задовольняється переважна більшість його потреб: матеріально-побутових, в емоційному контакті, любові, симпатії; виконується функція соціального контролю, виконується роль консультативної та спрямовуючої інстанції через виховання, прояснення-інформування. |
Выбор профессии – важное и ответственное дело! Выбирая профессию, нужно учитывать в первую очередь интересы ребёнка, его склонности , способности, желания и только потом семейные традиции и интересы! |
В приготовлении уроков некоторые родители практически сразу предоставляют детям полную самостоятельность. Они заявляют первокласснику: "Уроки заданы тебе, а не мне, вот ты и делай!" У ребенка возникает обида на равнодушие родных к таким важным школьным делам и страдает качество выполняемых заданий. Другие мамы и папы оказывают детям чрезмерную опеку. Они ласково спрашивают: "Ну, что нам сегодня задано?" - и раскрывают учебники и тетрадки, готовят учебные принадлежности, читают задание. При этом у детей формируется безответственность, уверенность, что все будет сделано хорошо и без собственных усилий. И первый и второй подход вреден для ребенка. |
1. Взрослые не должны никогда, ни при каких обстоятельствах показывать леворукому ребенку негативное отношение к леворукости. |
Адреса школи
та контактні телефони ... |