У категорії матеріалів: 7
Показано матеріалів: 1-7

Сортувати по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Різне | Просмотров: 457 | Добавил: alenad79 | Дата: 29.11.2016 | Комментарии (0)

  Поведінка дітей з синдромом дефіциту уваги — постійне джерело стресу й складних переживань для самої дитини, її сім’ї, учителів й однокласників. Саме тому останнім часом проблема ефективності навчання гіперактивних дітей стає все більш обговорюваною серед педагогів і шкільних психологів і одним з найважливіших завдань сучасної школи є застосування продуктивних форм організації навчальної діяльності учнів.

Досить часто трапляється так, що в класі є учень, і добре, якщо він один, який своєю надмірною активністю може звести нанівець гарний урок навіть досвідченого педагога. Означена активність майже завжди не стосується теми заняття, і звичайні методи керування класом на такого учня не діють. Такі діти додають клопоту не тільки тим, що відволікають інших, відбирають «дорогоцінний час» на зауваження, але й створюють підвищену загрозу небезпеки праці решти учнів. Гіперактивні діти знаходять джерела стимуляції в різних ризикованих або збудливих ситуаціях. Це їх підживлює та приносить задоволення і, крім того, привертає увагу дорослих. Подібні негативні прояви стимулюють учителів відшукувати продуктивні форми, методи і прийоми роботи, які б могли зацікавити дитину.

 Під активністю ми розуміємо будь-яку енергійну діяльність особистості. І це чудово, якщо до цього слова не додано префікс «гіпер», що в перекладі з грецької означає «перевищення норми».

Різне | Просмотров: 984 | Добавил: alenad79 | Дата: 22.05.2016 | Комментарии (0)

     Поради: як готуватись до ЗНО?

         Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) — це іспити для вступу до вищих навчальних закладів в Україні.

         ЗНО — це комплекс тестів. ЗНО спрямовано на визначення рівня знань випускників середніх навчальних закладів при їхньому вступі до вищих навчальних закладів.

Підготовка до ЗНО

  1. Готуватись до ЗНО слід системно. Виділіть конкретний час протягом дня для підготовки.
  2. Під час занять слід вимкнути музику, попросити оточуючих Вас не відволікати. Треба зосередитись тільки на вивченні матеріалу.
  3. Під час занять робіть перерви, провітрюйте приміщення.
  4. Працюйте над тестовими завданнями із секундоміром
  5. Робіть конспекти. Не потрібно заучувати напам’ять певні тексти, вчіться робити короткі записи, нотатки, регулярно їх переглядайте.
  6. Повторюйте вивчений матеріал.
Різне | Просмотров: 882 | Добавил: alenad79 | Дата: 01.02.2016 | Комментарии (0)

  1. Уважно прослухайте текст диктанту.
  2. Коли вчитель зачитуватиме кожне речення в цілому, слухайте його до кінця й не робіть ніяких записів.
  3. Починайте записувати речення лише тоді, коли вчитель почне його чи­тати частинами, роблячи тривалі паузи.
  4. Під час записування речення більше звертайте увагу на орфографію (написання слів), але не треба забувати й про розділові знаки.
  5. Під час перевірки записаного речення потрібно передусім зважати на інтонацію й особливо ретельно перевіряти поставлені розділові знаки (у цьо­му важливу роль відіграють паузи: ледь помітну паузу роблять у тих місцях, де треба поставити кому, а більш помітну — на місці двокрапки чи тире; явна па­уза означає, що треба поставити крапку з комою).
  6. Сконцентруйте свою увагу й не відволікайтеся під час написання диктанту.
  7. Не «збирайте» помилки, зазираючи під час написання диктанту в робо­ту сусіда (як показує практика, на це, по-перше, витрачається час, якого і так мало, а по-друге, потім часто доводиться шкодувати через помилку, допущену внаслідок такого виправлення).

 

Різне | Просмотров: 533 | Добавил: alenad79 | Дата: 01.02.2016 | Комментарии (0)

  1. Підготуйте своє робоче місце вдома: приберіть з робочого столу все зайве, зручно розмістіть потрібні підручники, зошити, папір, ручки, олівці тощо.
  2. Складіть план підготовки до державної підсумкової атестації з предметів на кожний день, чітко визначте обсяг матеріалу, який ви вивчатимете (розділ, тема тощо).
  3. Під час підготовки до державної підсумкової атестації з будь-якого навчального предмета структуруйте матеріал за допомогою планів, схем. Робіть це у письмовому вигляді. Адже досить часто буває так: вам здається, що ви все знаєте, пам’ятаєте, а коли починаєте відповідати - ваша відповідь виходить уривчастою, фрагментарною.
  4. Перегляньте спочатку весь матеріал і раціонально сплануйте його вивчення: наприклад, якщо потрібно вивчити 100 питань за 4 дні, то у перші два дні вивчіть 70% усього обсягу, третього дня  - решту питань, четвертого  - повторіть вивчене. При цьому складні питання чергуйте з простішими.
  5. Розпочніть заняття з найважчого матеріалу, який знаєте найгірше. Якщо не можете щось згадати, запишіть на аркуші запитання, які ви можете поставити учителю під час консультації.
  6. Намагайтеся зрозуміти матеріал, що вивчаєте, а не механічно його запам’ятовувати.
  7. Відпочиньте за два-три дні до державної підсумкової атестації.Ляжте раніше спати напередодні державної підсумкової атестації, а ранок у жодному разі не розпочинайте «зубрінням».
  8. Чергуйте заняття і відпочинок під час усього періоду підготовки до державної підсумкової атестації .
  9. Не думайте про те, що не впораєтесь із завданнями, навпаки подумки уявляйте собі картину успіху.

 

Різне | Просмотров: 529 | Добавил: alenad79 | Дата: 01.02.2016 | Комментарии (0)

     Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.
Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.
Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Різне | Просмотров: 574 | Добавил: alenad79 | Дата: 19.07.2015 | Комментарии (0)

Так что же такое ДЕПРЕССИЯ?

Время от времени мы все чувствуем себя грустными и обескураженными, и обычно знаем почему. Это могут быть сложные взаимоотношения в семье, проблемы на работе или просто зимняя грусть. Со временем мы преодолеваем проблемы, и к нам снова возвращается хорошее настроение.

Різне | Просмотров: 935 | Добавил: alenad79 | Дата: 16.02.2012 | Комментарии (0)