Школа - це мікромодель майбутнього суспільства. Основи громадянського становлення та демократії

закладаються з дитячихроків, і самоврядування допомагає організувати власне життя і життя свої товаришів. Учнівське самоврядування сприяє формуванню вмінь учнів у сфері самопізнання, самоактуалізації, самовираження, самоствердження, самовиховання, самореалізації.

Мета учнівського самоврядування гімназії: створення умов для розкриття, розвитку та реалізації соціального, творчого і лідерського потенціалу дітей та молоді, здобуття ними досвіду; виховання громадянина з високою демократичною культурою.

Основні задачі Президента та прем’єр міністра шкільного самоврядування

  1. Контролювати проведення та роботу засідання міністерств.
  2. Проведення щомісяця засідання міністрів, доповідати про заходи по школі, міські заходи, розподіли задачі та заходи по міністерствам.
  3. Звітувати на шкільних робочих лінійках.
  4. Вести загальний моніторинг участі учнів у шкільних та позашкільних заходах. Розміщувати на прикінці чверті загальний моніторинг.
  5. Оформлювати протокол засідання міністерства.

         

    У жовтні місяці були проведені чергові вибори президента. За результатами яких переміг Костенюк Владислав – учень 8-А класу. А заступником його стала Потапова Крістіна, учениця 9-А класу. 

Міністерство Освіти очолює – Антонюк Катерина, учениця  5-Б класу

Прес – центр – Кутанова Ксенія, учениця  6 - Б класу

Міністерство праці- Мамедов Сейран, учень 9-Б класу

Міністерство культури – Мамедова Дар'я, учениця 7-Б класу

Міністерство спорту – Безкоровайний Влад, учень 7-Б класу

Враховуючи традиції, особливості діяльності гімназії, інтерес та запити учнів, шкільний парламент складає план роботи на навчальний рік. Засідання парламенту проводяться один раз на місяць; міністри зустрічаються на щотижневих оперативних нарадах.

Функції самоврядування

  1. Забезпечення порядку в школі, організація чергування по школі, у класах.
  2. Організація дозвілля на перервах.
  3. Проведення загальношкільних лінійок, зборів, конференцій, виставок.
  4. Організація самообслуговування в класах, контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.
  5. Організація роботи зі збереження шкільного майна, збереження води, електроенергії, підручників.
  6. Організація роботи з благоустрою території школи, шкільної теплиці.
  7. Керування роботою гуртків у молодшій школі.
  8. Підготовка та проведення конкурсів, творчих свят, змагань.
  9. Контроль за відвідуванням учнями школи.
  10. Заслуховування звітів органів учнівського самоврядування.
  11. Організація трудових загонів старшокласників.
  12. Надання допомоги в організації оздоровчих таборів молодших школярів.
  13. Проведення соціологічних досліджень з проблеми життєдіяльності учнівських колективів.
  14. Участь у розробці плану роботи школи на новий навчальний рік.
  15. Участь у проведенні педагогічних рад, на яких розглядаються питання життєдіяльності учнівських колективів.