Школа - це мікромодель майбутнього суспільства. Основи громадянського становлення та демократії
закладаються з дитячихроків, і самоврядування допомагає організувати власне життя і життя свої товаришів. Учнівське самоврядування сприяє формуванню вмінь учнів у сфері самопізнання, самоактуалізації, самовираження, самоствердження, самовиховання, самореалізації.
Мета учнівського самоврядування гімназії: створення умов для розкриття, розвитку та реалізації соціального, творчого і лідерського потенціалу дітей та молоді, здобуття ними досвіду; виховання громадянина з високою демократичною культурою.
Основні задачі Президента та прем’єр міністра шкільного самоврядування
- Контролювати проведення та роботу засідання міністерств.
- Проведення щомісяця засідання міністрів, доповідати про заходи по школі, міські заходи, розподіли задачі та заходи по міністерствам.
- Звітувати на шкільних робочих лінійках.
- Вести загальний моніторинг участі учнів у шкільних та позашкільних заходах. Розміщувати на прикінці чверті загальний моніторинг.
- Оформлювати протокол засідання міністерства.
У жовтні місяці були проведені чергові вибори президента. За результатами яких переміг Костенюк Владислав – учень 8-А класу. А заступником його стала Потапова Крістіна, учениця 9-А класу.
Міністерство Освіти очолює – Антонюк Катерина, учениця 5-Б класу
Прес – центр – Кутанова Ксенія, учениця 6 - Б класу
Міністерство праці- Мамедов Сейран, учень 9-Б класу
Міністерство культури – Мамедова Дар'я, учениця 7-Б класу
Міністерство спорту – Безкоровайний Влад, учень 7-Б класу
Враховуючи традиції, особливості діяльності гімназії, інтерес та запити учнів, шкільний парламент складає план роботи на навчальний рік. Засідання парламенту проводяться один раз на місяць; міністри зустрічаються на щотижневих оперативних нарадах.
Функції самоврядування
- Забезпечення порядку в школі, організація чергування по школі, у класах.
- Організація дозвілля на перервах.
- Проведення загальношкільних лінійок, зборів, конференцій, виставок.
- Організація самообслуговування в класах, контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.
- Організація роботи зі збереження шкільного майна, збереження води, електроенергії, підручників.
- Організація роботи з благоустрою території школи, шкільної теплиці.
- Керування роботою гуртків у молодшій школі.
- Підготовка та проведення конкурсів, творчих свят, змагань.
- Контроль за відвідуванням учнями школи.
- Заслуховування звітів органів учнівського самоврядування.
- Організація трудових загонів старшокласників.
- Надання допомоги в організації оздоровчих таборів молодших школярів.
- Проведення соціологічних досліджень з проблеми життєдіяльності учнівських колективів.
- Участь у розробці плану роботи школи на новий навчальний рік.
- Участь у проведенні педагогічних рад, на яких розглядаються питання життєдіяльності учнівських колективів.