Всього матеріалів в каталозі: 152
Показано матеріалів: 101-110
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 15 16 »

  1. Уважно прослухайте текст диктанту.
  2. Коли вчитель зачитуватиме кожне речення в цілому, слухайте його до кінця й не робіть ніяких записів.
  3. Починайте записувати речення лише тоді, коли вчитель почне його чи­тати частинами, роблячи тривалі паузи.
  4. Під час записування речення більше звертайте увагу на орфографію (написання слів), але не треба забувати й про розділові знаки.
  5. Під час перевірки записаного речення потрібно передусім зважати на інтонацію й особливо ретельно перевіряти поставлені розділові знаки (у цьо­му важливу роль відіграють паузи: ледь помітну паузу роблять у тих місцях, де треба поставити кому, а більш помітну — на місці двокрапки чи тире; явна па­уза означає, що треба поставити крапку з комою).
  6. Сконцентруйте свою увагу й не відволікайтеся під час написання диктанту.
  7. Не «збирайте» помилки, зазираючи під час написання диктанту в робо­ту сусіда (як показує практика, на це, по-перше, витрачається час, якого і так мало, а по-друге, потім часто доводиться шкодувати через помилку, допущену внаслідок такого виправлення).

 

Різне | Просмотров: 500 | Добавил: alenad79 | Дата: 01.02.2016 | Комментарии (0)

  1. Підготуйте своє робоче місце вдома: приберіть з робочого столу все зайве, зручно розмістіть потрібні підручники, зошити, папір, ручки, олівці тощо.
  2. Складіть план підготовки до державної підсумкової атестації з предметів на кожний день, чітко визначте обсяг матеріалу, який ви вивчатимете (розділ, тема тощо).
  3. Під час підготовки до державної підсумкової атестації з будь-якого навчального предмета структуруйте матеріал за допомогою планів, схем. Робіть це у письмовому вигляді. Адже досить часто буває так: вам здається, що ви все знаєте, пам’ятаєте, а коли починаєте відповідати - ваша відповідь виходить уривчастою, фрагментарною.
  4. Перегляньте спочатку весь матеріал і раціонально сплануйте його вивчення: наприклад, якщо потрібно вивчити 100 питань за 4 дні, то у перші два дні вивчіть 70% усього обсягу, третього дня  - решту питань, четвертого  - повторіть вивчене. При цьому складні питання чергуйте з простішими.
  5. Розпочніть заняття з найважчого матеріалу, який знаєте найгірше. Якщо не можете щось згадати, запишіть на аркуші запитання, які ви можете поставити учителю під час консультації.
  6. Намагайтеся зрозуміти матеріал, що вивчаєте, а не механічно його запам’ятовувати.
  7. Відпочиньте за два-три дні до державної підсумкової атестації.Ляжте раніше спати напередодні державної підсумкової атестації, а ранок у жодному разі не розпочинайте «зубрінням».
  8. Чергуйте заняття і відпочинок під час усього періоду підготовки до державної підсумкової атестації .
  9. Не думайте про те, що не впораєтесь із завданнями, навпаки подумки уявляйте собі картину успіху.

 

Різне | Просмотров: 494 | Добавил: alenad79 | Дата: 01.02.2016 | Комментарии (0)

      Р Е Ч Е В Ы Е                    П Р А В И Л А

  1. Прежде, чем начать говорить , подумайте о том , что хотите сказать.
  2. Сначала проговорите ответ про себя.
  3. Говорите всегда на нижнем диафрагмальном дыхании. При вдове не поднимайте плечи.
  4. Никогда не говорите на вдове – это противоестественно.
  5. Выдыхаемый воздух расходуйте в основном на гласне звуки , четко артикулируя их.
  6. Произносите гласне звуки широко и громко , согласные звуки – легко и без нажима.
  7. В каждом слове выделяйте ударный гласный звук , то есть произносите его громе и длительнее остальних гласних в этом же слове.
  8. Строго выдерживайте паузы между предложениями.
  9. Длинные предложения делите на смысловые отрезки  ( 3-5 слов), между которыми выдерживайте паузу и делайте новый вдох.
  10. Все слова внутри отрезка и короткие предложения произносите слитно, как одно длинное слово.
  11. Старайтесь говорить громко, четко, выразительно.
  12. При разговоре смотри в лицо собеседнику.
Поради | Просмотров: 717 | Добавил: alenad79 | Дата: 27.01.2016 | Комментарии (0)

    Поради батькам щодо розвитку пізнавальної активності дитини

  1. 1.  На розумовий розвиток дитини значною мірою впливає повсякденне оточення. Те, що дитина бачить, чує навколо себе, відображається нею, стає матеріалом, над яким працює її розум.
  2. У розумовому вихованні велике значення має вико­нання посильних трудових доручень. Трудова діяльністьзбуджує активність та інтереси дитини, збагачує її знан­ня, чуттєві образи й враження.
  3. Щоб не гасити дитячої допитливості, потрібно в доступній формі давати відповіді на дитячі запитання, спираючись на найпростіші конкретні факти.
  4. Особливо корисно спонукати дитину самостійно знаходити відповіді на запитання.
  5. Казковість, фантастичність і, одночасно, неймовір­на реальність мислення дитини формують у неї здатністьдо відкриття.
  6. Важливим засобом формування допитливості є заняття з малювання, ліплення, аплікації та інших видів образотворчої діяльності.
  7. З дитиною потрібно якнайбільше говорити. При цьому мова батьків повинна бути максимально чіткою.
  8. Важливе місце у формуванні допитливості дітей молодшого дошкільного віку займають конструкторські іграшки - будівельний матеріал, розрізні картинки, кольорова мозаїка.
  9. Дорослі мають не тільки розширювати, а й збага­чувати словник дитини, удосконалювати правильне вживання  граматичних категорій. Говорячи з дитиною, вони повинні вживати нові, доступні для її розуміння звороти, означення, вставні слова, метафори. Поступо­во дитина навчається їх розуміти і вживати у своїй мові.
  10. Здатність дітей дивуватись є ґрунтом для вихо­вання інтересу до знань, до праці, формування мо­ральних якостей.
Поради | Просмотров: 3151 | Добавил: alenad79 | Дата: 27.01.2016 | Комментарии (0)

   

  • Пам ятайте , що читання – основа всіх наук , розвиток інтелекту. Чим раніше дитина оволодіє технікою читання , тим легше вивчатиме всі інші предмети передбачені  програмою.
  • Читання має бути систематичним.
  • Важлива не тривалість , а частота тренувальних вправ. Пам ять людини налаштована так , що запам ятовується не те , що постійне , а те, що миготить тобто то є , то немає. Тому всі тренувальні вправи треба  проводити короткими порціями , але зі значною частотою. Для першокласника достатньо домашнього тренування трьома – чотирма порціями по 5 хвилин.
  • Добрі результати дає читання перед сном. Останні події дня фіксуються емоційною пам яттю.
  • Для підготовки мовних органів до читання вчіть з дитиною скоромовки.
  • Корисним є заучування напам ять віршів. Це сприяє розвитку пам яті.
Поради | Просмотров: 734 | Добавил: alenad79 | Дата: 27.01.2016 | Комментарии (0)

    Вред курения во время беременности

        Курение наиболее частая из вредных привычек среди беременных. Несмотря на очевидный его вред для здоровья (особенно в период беременности), процент курящих женщин в последнее время продолжает увеличиваться. Курение негативно влияет как на здоровье матери, так и на ее ребенка. Существует прямая взаимосвязь между ним и осложнениями беременности. Установлено, что вредное влияние никотина распространяется на ребенка не только в утробе матери, но и после его рождения.

Беременность для будущей матери должна служить наилучшей мотивацией для отказа от табака. О вредном его влиянии на развитие беременности желательно подумать еще на этапе планирования беременности. Бросить эту вредную привычку необходимо к моменту зачатия, так будет легче перенести беременность. Если же вы курите и обнаружили свое "интересное положение" уже на некотором сроке, то вы должны предпринять максимум усилий чтобы бросить.

Поради | Просмотров: 582 | Добавил: alenad79 | Дата: 27.01.2016 | Комментарии (0)

   ПРИЧИНИ

Кожного року в дитячі навчальні заклади вступають діти, що мають різноманітні клінічні форми порушення зору, які обумовлюють різноманітність вторинних відхилень в психічному, фізичному розвитку дітей, у  формуванні орієнтації в просторі, координації рухів і т.д. При цьому, бідність зорової інформації нерідко негативно впливає і на інтелектуальний розвиток дитини.

Порушення зору є різноманітним, адже кожне з них є наслідком певної причини або сукупності причин. Основними причинами виникнення зорової патології є наступні:

 - генетичні (спадкові хвороби);

 - патології вагітності;

 - вплив зовнішніх факторів (травми, хвороби, ліки і т.д.);

 - вік людини (у ранньому віці око дитини ще недостатньо пристосоване до повноцінного цілісного сприйняття зображення, а в старечому віці впливає фактор «зношування», тобто зниження зору у цьому віці є фізіологічною закономірністю).

Поради | Просмотров: 743 | Добавил: alenad79 | Дата: 27.01.2016 | Комментарии (0)

   Формування й розвиток читацьких компетентностей молодших школярів

Механізм читання складається з трьох компонентів :

  1. Зорове сприйняття надрукованого чи написаного ( упізнавання зорових сигналів букв, які позначають певні звуки).
  2. Відтворення звукової форми слова ( промовляння , « озвучування» - залежно від рівня оволодіння навичкою читання – словами чи складами ).
  3. Усвідомлення змісту ( розуміння прочитаного).

Технічний бік читання охоплює такі компоненти :

  • Спосіб( по буквений,відривний складовий, плавний складовий, плавний складовий із цілісним причитуванням окремих слів , читання цілими словами та групами слів).
  • Швидкість.
  • Правильність.
  • Виразність.
Поради | Просмотров: 720 | Добавил: alenad79 | Дата: 26.01.2016 | Комментарии (0)

Повторити лексику  та скласти 10 речень до теми "Чим ти любиш займатися?" Наприклад Ich skate gern.

Німецька мова | Просмотров: 642 | Добавил: alenad79 | Дата: 25.01.2016 | Комментарии (0)

     Соціалізація    учнів  з   мовленнєвими  вадами  в  навчально-виховному  процесі

         Соціальний розвиток дитини – це багатогранний  процес , що передбачає засвоєння культурних , моральних цінностей суспільства . формування особистісних якостей , визначає характер взаємовідносин з іншими дітьми і дорослими , розвиток самосвідомості , усвідомлення свого місця у суспільстві.

         Спілкування є одним із перших видів діяльності , яким дитина оволодіває в онтогенезі ; воно є універсальною умовою розвитку особистості в період  дошкільного дитинства. У процесі різнопланового спілкування в ігровій діяльності дитина пізнає природний,предметний і соціальний світ , що її оточує , в його цілісності й різноманітності ; формує і розкриває свій власний внутрішній світ , свій образ « Я» ; засвоює і створює культурні цінності , виступаючи при цьому активним суб'єктом взаємодії. Мовленнєвий розвиток дитини є головним інструментом, за допомогою якого вона встановлює контакт з довкіллям і завдяки якому відбувається соціалізація дитини.

Поради | Просмотров: 648 | Добавил: alenad79 | Дата: 25.01.2016 | Комментарии (0)

1-10 11-20 ... 81-90 91-100 101-110 111-120 121-130 ... 141-150 151-152